III Jornada de formación cofrade

Amb la intenció de seguir treballant per tal que les nostres confraries no despertin tan sols un dia a l’any, sinó que siguin via de vinculació a la vida parroquial i cristiana, és a dir, que ajudin a conèixer Crist i seguir-lo, i així també sentint-se útils, puguin veure augmentar les seves files, oferim aquesta nova jornada de formació oberta a tots els confrares en general, no tan sols als membres de les juntes directives que no deixen d’ésser els principals destinataris, ja que son els agents de pastoral.

Enguany donarà la xerrada formativa D. Antonio José Mellet, doctor en dret canònic i rector de la Basílica de la Esperança Macarena de Sevilla. Entre els seus càrrecs estan el de Vicari Judicial de l’Arxidiòcesi de Sevilla, Professor de Dret Canònic, Consiliari diocesà de les «Hermandades del trabajo» i vice-consiliari diocesà del moviment de Cursets de Cristiandat, coneixedor del món de les germandats formant part de vàries i ajudant en moltes jornades de formació i culte per a germandats i confraries.